hornav

Bannerová reklama

Reklamní bannery se staly nedílnou součástí světa internetu.  Je pravda, že můžeme dnes slyšet názory, že právě samotná bannerová forma reklamy není to, co bývala. Její procentuální využitelnost v posledních letech zcela jistě klesala, ale se změnou její strategie, pokročilými a stále se rozvíjejícími funkcemi Google adWords se popularita „proužkové reklamy“ vrací zpět. Stejně tak i její finanční návratnost prostřednictvím výhodných PPC kampaní.

 

Při tvorbě takové reklamy je zcela nutné se řídit několika základními pravidly. Sám dávám za pravdu tvrzení, že v jednoduchosti je síla a v neobvyklosti úspěch. Je potřeba uživatele tzv. odzkoušet, na co se samy chytnou.  Musíme si uvědomit, že překonáváme uživatelovu bannerovou slepotu, která je prokázána u více jak 75% návštěvníků webových stránek. A to neberu v potaz, že někteří uživatelé využívají možnosti blokování reklamních sdělení.

Další užitečné informace, nejenom o tom jak správně vytvořit reklamu na webových stránkách a kam jí umístit, se dočtete v ostatních článcích.

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit

Vážíme si spolupráce s našimi partnery !